Het bestuur van Blue Hawks heeft een driehoofdig bestuur. Het bestuur bestaat uit de volgende personen:

Voorzitter: Matthijs van de Ridder
Penningmeester: Chris Dam
Secretaris: Anneli Oosterop

Commissies

Het bestuur wordt ondersteund door een aantal commissies met elk zijn eigen taken en verantwoordelijkheden. Op dit moment zijn de volgende commissies actief:

Commissie Communicatie & PR:
Vacant
Rogier van Zon (webbeheer)

Commissie Vrijwilligers:
Anneli Oosterop

Commissie Sponsoring:
Bram Snellenburg

Commissie Activiteiten:
Vacant
Vacant

Commissie Accommodatie- en kantinebeheer:
Jacqueline Karel
Henri Bruins Slot

Technische Commissie
Daniëlle Koek
Milla Koudijs-Van den Hoogen
Nelson Tromp

Overige functies

Daarnaast zijn er ook nog een groot aantal vrijwilligers actief in de volgende functies:

Wedstrijdsecretaris:  Titia Schwarz
Ledenadministratie: Rogier van Zon
Inkoop kantine: Edwin Noordenbos
Kleding: Milla Koudijs-Van den Hoogen
Kascommissie: vacant
Sleutelbeheer: Mathilde Hogeveen
Alarmdienst: Henri Bruins-Slot, Armando Davelaar en Nelson Tromp
Coördinator clinics: vacant
Coördinator Grote Clubactie: Jacqueline Karel
Coördinator Zwolse Halve Marathon: vacant
Contactpersoon Fair Play-beleid: vacant
Vertrouwenspersoon: vacant
Contactpersoon voor Stichting Omnisport Zwolle: vacant

Wil je contact opnemen met één van deze personen? Stuur dan een bericht via het contactformulier.

Blue Hawks is altijd op zoek naar meer ondersteuning bij de commissies en andere werkzaamheden. Help Blue Hawks verder ontwikkelen en meld je nu aan!