Aan het einde van dit jaar stoppen onze voorzitter en secretaris. Ze hebben er dan 2 bestuurstermijnen op zitten. Daarom zijn we op zoek naar nieuwe bestuursleden. Is jou deze rol op het lijf geschreven? Meld je hieronder aan.
Blue Hawks is een financieel gezonde club met betrokken leden waarbij sportiviteit en respect hoog in het vaandel staan. Ons bestuur bestaat op dit moment uit 3 personen: een voorzitter, secretaris en een penningmeester. Samen geven de bestuursleden uitvoering aan het beleidsplan voor de seizoenen 2023-2026.
Jouw taken
Het bestuur geeft de invulling van de taken vorm. Heb je hulp nodig? Dan zijn er vrijwilligers beschikbaar, heb je de mogelijkheid om commissies op te starten of het bestuur uit te breiden met extra bestuursleden. Samen met de leden van onze vereniging kom je tot mooie dingen voor onze club.
Een bestuurstermijn duurt 3 jaar. Een bestuursfunctie kost je ongeveer 1 tot 2 uur per week. Meer of minder? Dat bepaal je zelf. Je gaat onder andere aan de slag met:
- Uitvoering geven aan bestaande en nieuwe doelen.
- Contacten met externe partijen, zoals de KNBSB, Sportservice Zwolle en de gemeente.
- Afhandeling van brieven en mails.
- Ledenadministratie.
- Communicatie binnen en buiten de vereniging.
- Onderhoud website en social media.
- Vraagbaak voor leden vrijwilligers.
Interesse?
Heb je vragen? Mail ons op info@bluehawks.nl. Of stel je vraag aan één van de bestuursleden: Rogier, Anneli of Arthur. Het nieuwe bestuur start tijdens de Algemene Ledenvergadering in januari 2025. Voor die tijd krijg je alle kans om mee te lopen met het huidige bestuur. Samen zorgen jullie voor een goede en zorgvuldige overdracht. Na de ALV blijven de afgetreden bestuursleden beschikbaar voor uitleg of advies.
Heb jij interesse in een bestuursfunctie? Vul hieronder vrijblijvend je gegevens in. We nemen daarna contact met je op.